ממש בקצרה…

חברת Nailil נוסדה בתחילת שנת 2016 מתוך מטרה לספק לקהל בונות הציפורניים את כל הכלים הדרושים להם בעסק.

שמנו לעצמנו מטרה לספק את המוצרים במחירים הטובים ביותר ובאיכות הטובה ביותר.
אנו יודעים כי הדבר שיגרום לשביעות רצון הלקוח הוא השירות.

הדבר הכי חשוב לנו הוא השירות…

אנו יודעים כי הדבר שיגרום לשביעות רצון הלקוח הוא השירות.

לכן, חברת Nailil מעסיקה 7 נציגי שירות שזמינים לכם בטלפון, בצ'ט, במייל ובעמוד הפייסבוק.

כל פניותיכם מתועדות ואנחנו תמיד נדע מה נאמר לכם.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת בטלפון 072-2732005 ובדרכי יצירת קשר נוספות שניתן למצוא בעמוד צור קשר

איכות המוצרים…

אנו יודעים כמה חושב לכן איכות המוצר שאותו תרכשו ולכן אנחנו עושים בדיקות לכל מוצר שמגיע אלינו לפני שאנחנו מתחילים למכור אותו.

פסלנו עשרות מוצרים שחשבנו שתאהבו מכיוון שאיכותם הייתה ירודה.

הדרך שלנו לוודא שהמוצר אותו תרכשו אכן איכותי אינה מתחילה בבדיקתו. תהליך בחירת מוצר מתחילה מביקור במפעל המייצר. 

אנחנו מרבים לטוס למפעלים ולהיפגש עם החברות המובילות בתחום כדי להבטיח שהמוצר אותו תקבלו יוצר באהבה ועם דגש על איכוש המרכיבים.

אנחנו עובדים כל הזמן כדי להביא לכם את המוצרים הכי חדשים בתחום.

אריזת המוצרים ושליחה אליכם…

אנו מקבלים הרבה פניות מלקוחות שעושות הזמנה שבבקשה נוודא שארזנו טוב את המוצר כדי שהוא לא יגיע פגום.

אנו רוצים להסביר את תהליך אריזת ההזמנות שלכם:

לפני שאנחנו אורזים את המוצרים אנחנו מוודאים שוב שהמוצרים תקינים ולא חסר שום חלק באריזה. 

לאחר מכן, אנחנו עוטפים את כל המוצרים שיכולים להנזק כתוצאה מתהליך ההעברה אליכם (שליח או דואר).

מההזמנה הראשונה ששלחנו ועד היום לא נתקלנו במוצר שהגיע פגום ללקוחה אך אנחנו נדגיש ונאמר. קרה ומוצר הגיע פגום, אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר ואנו נשלח לכם מוצר חדש ללא עלות!